Ukupni su prihodi tvrtke iznosili 425,8 milijuna kuna i smanjeni su 32,9 posto. Glavninu prihoda čine prihodi od prodaje koji su smanjeni 32,5 posto i iznose 414,15 milijuna kuna. Smanjeni su i financijski prihodi, za 36 posto, na 6,9 milijuna kuna.
Magma je u prvih devet mjeseci smanjila i ukupne rashode, za 17,4 posto, na 592,38 milijuna kuna.
U financijskom izvješću se navodi kako je Grupa poslovala u iznimno složenim okolnostima, koji su daleko više bili posljedica nedostatka obrtnih sredstava negoli krize osobne potrošnje i ograničenja koja proizlaze iz tržišnih uvjeta.
Slijedom navedenog Grupa je u navedenom periodu i dalje bilježila pad prihoda u odnosu na isto razdoblje 2009.
Službeni statistički podaci pokazuju da je u trećem tromjesčju u Hrvatskoj, koja je glavno tržište Grupe, došlo do zaustavljanja negativnog trenda u djelatnosti trgovine na malo uz početak vrlo skromnih stopa rasta u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
Grupa, čiji su rezultati uvijek bili bolji od prosjeka za industriju, nije mogla participirati u spomenutom oporavku tržišta, suočena s iznimno velikim poteškoćama u dobavnom lancu roba i usluga, navodi se u izvješću.
Kako bi prevladali navedene poteškoće, Uprava je Nadzornom odboru predložila povećanje temeljnog kapitala uz adekvatnu promjenu vlasničke strukture.
U prethodnom razdoblju obavljeni su pregovori s više potencijalnih investitora zainteresiranih za ulazak u vlasničku strukturu Magme te će temeljem odluke Nadzornog odbora od 12. studenog Uprava izvršiti konačni odabir i predložiti ekskluzivnog partnera za buduće ulaganje u Društvo s kojim će biti nastavljena daljnja procedura.
Na idućoj sjednici Nadzornog odbora, planiranoj za srijedu, 17. studenog, očekuje se prihvaćanja tog prijedloga.
Povećanje temeljnog kapitala Društvu će omogućiti i rješavanje svih problema vezanih uz dnevnu likvidnost osiguravajući kratkoročna sredstva do okončanja cjelokupnog postupka dokapitalizacije, navodi se u izvješću.
Uprava očekuje da će zahvaljujući novom kapitalu društvo ostvariti planirane ciljeve za 2011. i sačuvati lidersku poziciju na određenim segmentima tržišta te osigurati odgovarajuće preduvjete za daljnji rast i razvoj.