Ukupni bruto premijski prihodi iznosili su 747 milijuna kuna, uz rast tržišnog udjela na 10,6 posto čime je, kako navode, učvršćena druga pozicija na tržištu.
Iz Allianza ističu kako i granica solventnosti kao važan pokazatelj kvalitete poslovanja također bilježi rast te je na kraju rujna iznosila 195 posto što je za 27 posto više nego u istom razdoblju 2009. (zakonski minimum za hrvatske osiguratelje iznosi 100 posto).
Premija Allianza od životnih osiguranja za devet mjeseci iznosila je 245,7 milijuna kuna. U u tom je segmentu, kako navode, ostvaren rast za 3,8 posto, iako je tržište ostalo na razini protekle godine.
U segmentu neživotnog osiguranja ukupna bruto premija iznosila je više od 501 milijun kuna, što je za 2,5 posto manje u odnosu na isto razdoblje lani, ali bolje od tržišta (koje je u minusu od 3 posto).
Nakon trećeg kvartala Allianz je u životnim osiguranjima povećao tržišni udio na 14,1 posto u odnosu na isto razdoblje lani kada je udio bio 13,5 posto, ističe se u priopćenju.
Dodaje se da je bolje rezultate od tržišta Allianz zabilježio u osiguranju imovine gdje ima čak dvostruko veći rast, dok je u segmentu automobilske odgovornosti Allianz ostvario rast od oko 2,3 posto iako je tržište padalo.
Segment kaska zbog negativnih tržišnih uvjeta i dalje bilježi pad premije od oko 14 posto.
Do kraja trećeg kvartala u segmentu motornih vozila isplaćeno je više od 123 milijuna kuna šteta.
Kombinirani razmjer, odnosno odnos ukupnih rashoda i zarađene premije, kao najvažniji pokazatelj uspješnosti u segmentu neživotnih osiguranja, iznosio je nakon devet mjeseci 94,9 posto što je bolje u odnosu na isto razdoblje 2009. (99,6 posto), ističu iz Allianza.