Neto dobit tvrtke (konačni rezultati još nisu gotovi) trebala bi biti na razini od 95 milijuna kuna.
Proteklu poslovnu godinu dm-a, među ostalim, obilježile su i 63,8 milijuna kuna vrijedne investicije, od kojih je značajan dio uložen u otvaranje novog distributivnog centra i prodavaonica kojih danas u Hrvatskoj ima ukupno 128. U protekloj poslovnoj godini dm je obnovio osam prodavaonica i otvorio 11 novih.
Jedan od važnih pokazatelja uspješnog poslovanja, kako su istaknuli predstavnici tvrtke, je i 80 novih radnih mjesta.
Među planovima za narednu godinu direktor dm-a Hrvatska je istaknuo daljni rast, otvaranje desetak novih prodavaonica, obnavljanje 12 postojećih te otvaranje stotinjak novih radnih mjesta.
Cilj je, kazao je, Mrakužić, zadržati poziciju lidera na tržištu drogerijskog asortimana.
Što se tiče konkurencije rekao je kako na tržištu ima mjesta za sve tržišne takmace, no kako dm i dalje želi zadržati poziciju lidera. Udio dm-a na ukupnom tržištu drogerijskog asortimana iznosi 24,9 posto.
Prema istraživanju agencije Ipsos Puls provedenom tijekom listopada, dm je prvi izbor kupovine kozmetike i zdrave hrane sa stopostotnom prepoznatljivošću među ispitanicima. U prosjeku 69.900 zadovoljnih kupaca dnevno kupuje u dm-u.
Tvrtka je tijekom protekle godine partnerskom suradnjom s kulturnim, zdravstvenim, obrazovnim i civilnim ustanovama predala 180 donacija u šezdesetak hrvatskih gradova.
Trenutno je u tijeku kampanja "Sve za nju" kojom se prikupljaju donacije namijenjene radu Centra za psihološku pomoć ženama oboljelim od raka, a prikuplja se i novčani iznos kojim će se nabaviti prvi tandemski spektrometar masa u Hrvatskoj - dijagnostički uređaj koji kod novorođenčadi otkriva oko 30 različitih nasljednih mataboličkih bolesti.