Pekari poskupljenje opravdavaju visokim cijenama brašna i plina, koji su ključni u proizvodnji kruha.
Cijena brašna u kolovozu je u odnosu na srpanj porasla gotovo 40 posto, kazala je Barišić napominjući kako će rast cijena uslijediti ovisno o isteku ugovora koji svaki pekar ima sa nekim trgovačkim lancem.
Iz trgovačkog lanca Mercator-H priopćili su kako neće poskupljivati socijalne kategorije kruha do kraja godine te će zadržati i socijalno-osjetljive akcije.
"Upravo je donesena odluka da ćemo, kao društveno odgovorna kompanija u oba branda trgovina - u asortimanu kvalitetne trgovačke marke Mercatora i Getroa 'zaključati' cijenu artikla brašna i kave i garantiramo kupcima da do kraja godine neće poskupljivati, već eventualno pojeftiniti", navode iz tog trgovačkog lanca.
Da neće dizati cijene kruha u svojim trgovinama do kraja godine potvrdili su i iz Spara.
(Hina) xtp yds