NUREMBERG, 28. studenog 2006. (Hina/Dpa) - Povjerenje njemačkih potrošača u prosincu je dosegnulo najvišu razinu u zadnjih pet godina, kako se kupci u tom najvećem europskom gospodarstvu zagrijavaju za pojačanu kupnju pred najavljeno
povećanje poreza na promet u siječnju, pokazalo je u utorak objavljeno izviješće.
NUREMBERG, 28. studenog 2006. (Hina/Dpa) - Povjerenje njemačkih
potrošača u prosincu je dosegnulo najvišu razinu u zadnjih pet godina, kako se
kupci u tom najvećem europskom gospodarstvu zagrijavaju za pojačanu kupnju pred
najavljeno povećanje poreza na promet u siječnju, pokazalo je u utorak
objavljeno izviješće. Indeks povjerenja potrošača grupacije za istraživanja tržišta GfK sa
sjedištem u Nurembergu, popeo se za prosinac na 9,4 boda - najvišu razinu od
studenoga 2001. On se kompilira se na temelju rezultata ispitivanja 2.000
potrošača.
Osim što se očekuje dobra božićna kupovina, u Gfk ističu da potrošači
planiraju pojačati svoje kupnje uoči 1. siječnja, kada će porasti stopa PDV-a.
Vlada kancelarke Angele Merkel najavila je povećanje poreza na promet u idućoj
godini za čak tri postotna boda, na 19 posto.