Bit će to ujedno i prvi institut za istraživanje trendova u Kini uopće, rekao je osnivač njemačkog instituta Peter Wippermann najavivši da će znanstvenici i istraživači iz pekinške podružnice, koja s radom počinje sljedeće srijede, istraživati ne samo Kinu nego i ukupan azijski prostor.
Kina slovi kao najdinamičnije tržište u globalnim razmjerima, rekao je Wippermann. "Srednji sloj gladan potrošnje koji se trenutno procjenjuje na 100 do 250 milijuna ljudi u toj zemlji, trebao bi se prema prognozama do godine 2015. povećati na oko 700 milijuna potrošača."
Klasično istraživanje tržišta u Aziji je generalno otežano, kaže Wippermann, "jer ljudi na standardizirane tehnike anketiranja reagiraju s velikim zadrškama".
"Istraživanje trendova u društvu u Aziji gotovo da nema nikakvu tradiciju", primjećuje Wippermann i objašnjava kako otvaranjem podružnice u Pekingu, njemački institut "zapravo gradi most od Amerike, u kojoj je rođena ideja o istraživanju tržišnih i društvenih trendova, preko Njemačke i Europe do Azije".
Hamburški institut osnovan je 1992. godine i zadaća mu je pomoći poduzećima i cjelokupnom gospodarstvu da analizira trendove u društvu i potrošnji te sudjeluje u razvoju proizvoda za neko ciljno tržište.
Među prve poslodavce njemačkog instituta u Kini spada Chinese International Media Groupč, korporacija koja između ostalog izdaje i magazine poput "TimeOut". "U središtu naših istraživanja bit će luksuz u Kini i Europi", kaže Wippermann.
Porastom životnog standarda potrebe potrošača puno se brže mijenjaju no na uglavnom zasićenim tržištima Europe. U brzo rastućim gradovima kineske provincije njemački će institut osnovati urede i razviti mrežu suradnika. Nakon Kine, hamburški institut planira otvoriti podružnice u Rusiji i Indiji.