Snažan rast postignut je i u kategoriji klasificiranog oglašavanja putem Interneta koji i dalje preotima oglašivače tiskanim medijima, ističu autori.
Studija je objavljena samo nekoliko dana nakon što je pretraživač Yahoo upozorio da njegova dobit neće ispuniti očekivanja jer očekuje da će financijske kompanije i proizvođači automobila srezati troškove za oglašavanje zbog usporavanja rasta.
U međuvremenu je objavljena još jedna studija koja navodi na zaključak da usporavanje rasta neće biti ograničeno samo na Yahoo.
Konzultantska tvrtka eMarketer očekuje da će troškovi za oglašavanje putem Interneta ove godine dosegnuti 15,9 milijardi dolara, što predstavlja oštar pad u odnosu na njegovu srpanjsku prognozu od 16,7 milijardi dolara. Nova brojka predstavlja stopu rasta od 26,8 posto u odnosu na ranije prognoziranih 33,2 posto.
Upozorenje Yahooa možda navješćuje nevolje, odnosno možda niži prihodi vodećeg objavljivača oglasa usmjerenih na brandove zrcale opće usporavanje rasta američkog gospodarstva, istaknuo je analitičar eMarketera David Hallerman.