FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Predstavljena "Medijska obratnica" Ante Gavranovića

Autor: ;macu;
ZAGREB, 12. lipnja 2006. (Hina) - Knjiga "Medijska obratnica" novinara i medijskog stručnjaka Ante Gavranovića, kako je rečeno danas na predstavljanju, promišlja svjetske novinske trendove, pokušavajući objasniti što se događa na svjetskoj medijskoj pozornici te prati li Hrvatska medijske trendove.
ZAGREB, 12. lipnja 2006. (Hina) - Knjiga "Medijska obratnica" novinara i medijskog stručnjaka Ante Gavranovića, kako je rečeno danas na predstavljanju, promišlja svjetske novinske trendove, pokušavajući objasniti što se događa na svjetskoj medijskoj pozornici te prati li Hrvatska medijske trendove.

Gavranović je u knjizi sažeo višegodišnja razmatranja i analize medijske scene, rekla je recenzentica Gordana Vilović, dodavši kako je došla u pravom trenutku jer jasno i čitko predstavlja stajališta o fenomenu novinske industrije, s nizom recentnih podataka.

Bavi se i problematikom besplatnih novina, koje znatno utječu na mlade generacije koje tek počinju čitati i upozorava na potrebu za odgojem čitalačke publike, po uzoru na svjetska iskustva, rekla je recenzentica, dodavši da iako besplatne novine preziru mnogi mediji, one ipak kreiraju nov tržišni segment i novu generaciju čitača novina.

Gavranović je rekao da nema dana da se u novinskim oglašivačima ne objavi neka inovacija, napomenuvši kako u zadnja 24 mjeseca ima više inovacija nego u zadnjih 30 godina te kako taj proces promjena ide za približavanjem čitateljima, oglašivačima i podizanjem profita. Prevladava tendencija "života medija" na lakšim i zabavnim temama, ocijenio je, zauzevši se za sprječavanja erozije novinarstva.

Recenzent Danko Plevnik je rekao kako je ta knjiga "medijskog provokatora" i vodič kroz svjetske novinarske kongrese. Govori i o medijima koji se okreću komercijalizaciji i sve veći prihod ostvaruju iz oglašavanja, pri čemu moraju voditi računa da im profit ne uništi sam proizvod.

Knjiga se u četrnaest poglavlja (222 str.) među ostalim bavi i ulogom novina u suvremenom društvu, novim trendovima u proizvodnji novina, oglašavanju kao ključnom medijskom čimbeniku, čitateljima, stanju medija u Hrvatskoj te društvenom vrijednošću novinarstva.

"Medijska obratnica" prva je u biblioteci koja je pokrenuta u okviru Tempusova projekta JETiC (Journalism and Education in Croatia), a objavljena je u suradnji sa Sveučilišnom knjižarom i uz potporu Zaklade "Konrad Adenauer".

(Hina) xmb ymc

An unhandled error has occurred. Reload 🗙