Udio GM-a u na automobilskom tržištu Europe blago je porastao sa 9,4 posto, koliko je iznosio za cijelu prošlu godinu, na 9,5 posto u prvom tromjesečju ove godine.
Tijekom ožujka, GM je u Europi prodao 241.160 automobila, što je za 6.570 ili 2,8 posto više u odnosu na prošlogodišnji ožujak, čime je tvrtka u ožujku dosegla tržišni udio od 10,4 posto.
Najveći rast prodaje u prva tri mjeseca, od 25,6 posto, GM je ostvario u Rusiji. U Nizozemskoj, taj rast bio je 22,6 posto, Švedskoj 20,6 posto, a Irskoj 17,9 posto.
Najbolju kvartalnu prodaju u povijesti marke ostvario je Saab, koji je u na svjetskom nivou prodao 34.190 vozila, a u Europi 24.540, uz rast prodaje od 29 posto u odnosu na prvi prošlogodišnji kvartal.
Uz Saab, GM u Europi prodaje vozila marke Opel, Wauxhall, Cadillac, Corvette i Hummer.