Breglec je, na konferenciji za novinare, izvijestio da se na HSLS-ov besplatni telefon, na koji su građani tjedan dana mogli prijaviti telefonske prijevare, javilo 712 građana, s računima između 2.700 i 24.418 kuna.
"Grubom računicom, može se zaključiti da je samo u ovoj akciji prijavljeno tri milijuna kuna", kazao je Breglec, napominjući da su građani u 59 slučajeva uvjereni da je riječ o prevarama putem tzv. "dialer programa".
Budući da je Zakon o telekomunikacijama neprecizan kad je riječ o zaštiti korisnika, Breglec je najavio da će HSLS pokrenuti akciju s ciljem nagodbe korisnika s operatorima.
Kao jedan od mogućih mehanizama navodi arbitražu Vijeća za korisnike, ishod koje bi, smatra, trebao biti dogovor da građani plate simboličnu svotu, a da veći dio računa podmire operatori.
HSLS će se zalagati i da se zabrani isključivanje telefonskih linija korisnicima koji su primili visoke telefonske račune nastale prijevarom, najavio je Breglec.
Prevarenim korisnicima preporučio je da se, nakon što prime visoke telefonske račune, što prije žale svom operatoru, a kad im ovaj odbije prigovor, da potraže sudsku zaštitu.