Citirajući predstavnicu uglednog francuskog touroperatora "Plein Vent", koji je među prvima poslovao na području Hrvatske, ta je zemlja u modi ali njezina hotelska infrastruktura nije pratila turistički bum i stoga joj drastično nedostaje smještajnih kapaciteta.
"Hotelski kapaciteti nisu pratili potražnju", žali Carole Pellicer, generalna direktorica TO "Plein Vent" za Hrvatsku.
"Pomaka nije bilo otkako smo ondje došli prije 3 godine. Zbog nedostatnih ulaganja dolazi do nadmetanja (među hotelima) i naglog skoka hotelskih cijena", ističe Pellicer.
Nova sezona neće donijeti promjena na bolje te se računa na rast cijena od 10 do 15 posta u dubrovačkoj regiji, što je tog touroperatora ponukalo da svoju djelatnost usredotoči na sjevernu Dalmaciju.
"Sada ćemo našu proizvodnju usredotočiti na sjever Dalmacije gdje ćemo imati novi zajamčeni turistički proizvod sa 120 soba. Također smo zadovoljni što imamo hotel u Splitu (te hotel Zora u Primoštenu)", kazala je.
"Plein Vent" je specijalist za klupske hotele (Tirena u Dubrovnik, Faraon u Orebiću), koji je udvostručio promet (+103 posto) zahvaljujući drugome klub hotelu, a u 2006. će povećati kapacitete hotelom Zora u Primoštenu, piše HTZ-Glasnik u srpnju 2005. te dodaje da "Plein Vent" planira uvesti dva dodatna leta za Split (iz Lyona i Marseillea).
Pellicer postavlja pitanje odnosa pružene kvalitete i cijene proizvoda, jer će proizvod koji se danas prodaje po prosječnoj cijeni od 450 eura za nekoliko godina vrijediti 600 do 650 eura.
"Turističke vlasti trebale bi obustaviti rast cijena jer dolazimo do praga gdje će proizvod biti jednako skup kao Andaluzija sredinom kolovoza...", ocjenjuje Pellicer.