Ovogodišnji sajam okupio je na 3.700 metara četvornih unutrašnjeg te tisuću metara četvornih vanjskog izložbenog prostora ukupno 180 izlagača iz Hrvatske, Italije, Austrije, Slovenije i Mađarske, koji će do subote posjetiteljima predstaviti autohtone prehrambene proizvode te opremu za turizam i ugostiteljstvo.
Ustvrdivši kako sajam već tradicionalno predstavlja prigodu za razmjenu informacija radi što bolje pripreme turističke ponude, predsjednik Udruge hotelijera i restorate Hrvatske Franko Palma je tom prigodom kazao kako je "Promohotel" zapravo mjesto gdje se može naći sve što je potrebno za pripremu turističke sezone koja svake godine počinje već s Uskrsnim blagdanima.
Važnost sajma u hrvatskom gospodarstvu potvrđuje i sudjelovanje najprestižnijih i najsnažnijih hrvatskih tvrtki ali i veliki broj manjih ali jednako važnih proizvođača i trgovaca koji svojim dolaskom pomažu procesu razvoja svojih obrta i poduzeća, istaknuo je Palma.
U sklopu sajma održat će se i niz stručnih radionica te okruglih stolova o korištenju informacijsko-komunikacijskih tehnologija u turizmu.