Tom će prilikom HTZ na 154 četvorna metra izložbenog prostora prezentirati turističku ponudu, a prvog dana sajma održat će se i predstavljanja Hrvatske za 800 gostiju - uglednika Budimpešte, predstavnike medija, poznate ličnosti iz kulturnog, političkog i gospodarskog života.
Iz HTZ-a ističu da je sajam UTAZAS izuzetno važan za hrvatski turizam, obzirom da u Hrvatsku iz Mađarske dolazi više od 80 posto individualnih turista (od ukupno 453.000 koliko je boravilo prošle godine u Hrvatskoj, a koji su ostvarili 2,4 milijuna noćenja).
Istodobno će hrvatska turistička ponuda biti predstavljena i na pariškom turističkom sajmu SMT, koji je primjerice prošle godine posjetilo više od 100 tisuća posjetitelja i to uglavnom široke publike, kao i više od 5.000 predstavnika turističke struke.
HTZ se na tom sajmu predstavlja na štandu zajedno sa 7 suizlagača - turističkih zajednica i turističkih tvrtki.
Pritom iz HTZ-a ističu da je ovogodišnji nastup Hrvatske na francuskom tržištu, budući da se i u 2006. očekuje velik posjet francuskih turista, usredotočen na predstavljanje novih sadržaja koji karakteriziraju destinaciju, a realizacija ove strategije očituje se u pristupu s naglaskom na regije (klastere) i raznolikost njihove turističke ponude.