FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"Vegeta" i dalje jedina značajnija robna marka iz Hrvatske u BiH

Autor: ;rmav;
SARAJEVO, 21. veljače 2006. (Hina) -
SARAJEVO, 21. veljače 2006. (Hina) -

Podravkina "Vegeta" i dalje je jedini hrvatski robni brand koji je među prvih deset na tržištu Bosne i Hercegovine, pokazalo je istraživanje po modelu product Group Manager (PGM), provedeno u prosincu 2005. godine.

Rezultati istraživanja koji su u utorak predstavljeni u Sarajevu temelje se na mjerenju jedanaest različitih pokazatelja za svaku robu marku zastupljenu na tržištu.

Najzastupljeniji robni brand na tržištu BiH je čokolada Milka, slijedi pašteta Argeta te ulje Floriol a potom Violeta, toaletni papir koji je i jedini domaći brand.

Vegeta je na šestom mjestu a potom slijedi deterdžent Lenor pa Ariel.

Grand kava i Paloma papirnata konfekcija su na devetom i desetom mjestu na ljestvici zastupljenosti.

Kada je u pitanju kvaliteta, potrošači u BiH najviše povjerenja imaju u austrijske proizvode te potom one iz Srbije, Slovenije i BiH.

Najmanje su u BiH cijenjeni bugarski i makedonski proizvodi.

(Hina) xrm ybr

An unhandled error has occurred. Reload 🗙