Podravkina "Vegeta" i dalje je jedini hrvatski robni brand koji je među prvih deset na tržištu Bosne i Hercegovine, pokazalo je istraživanje po modelu product Group Manager (PGM), provedeno u prosincu 2005. godine.
Rezultati istraživanja koji su u utorak predstavljeni u Sarajevu temelje se na mjerenju jedanaest različitih pokazatelja za svaku robu marku zastupljenu na tržištu.
Najzastupljeniji robni brand na tržištu BiH je čokolada Milka, slijedi pašteta Argeta te ulje Floriol a potom Violeta, toaletni papir koji je i jedini domaći brand.
Vegeta je na šestom mjestu a potom slijedi deterdžent Lenor pa Ariel.
Grand kava i Paloma papirnata konfekcija su na devetom i desetom mjestu na ljestvici zastupljenosti.
Kada je u pitanju kvaliteta, potrošači u BiH najviše povjerenja imaju u austrijske proizvode te potom one iz Srbije, Slovenije i BiH.
Najmanje su u BiH cijenjeni bugarski i makedonski proizvodi.