"Turbo muda (turbo cojones)" glasi natpis na promidžbenom plakatu za novi golf GTI koji je osvanuo u predgrađima Miamija i New Yorka u kojima se govori španjolski.
Njemački proizvođač automobila namijenio je kampanju mlađim latinoameričkim vozačima ljubiteljima brzine kojima je engleski materinji jezik, ali su u vezi sa latinskom kulturom.
"Plakat je doveo do niza prosvjeda u kubanskoj zajednici u Miamiju koja ga drži pomalo vulgarnim", rekao je službeni predstavnik Volkswagena.
Reklamna agencija odgovorna za kampanju zatrpana je porukama koje nisu uvijek jako ugodne, dodao je.
Riječ "cojones" u SAD-u često rabe govornici engleskog jezika, bez posebne vulgarne konotacije, tumači Volkswagen, "ali je za govornike španjolskog jezika zacijelo još zabranjena tema, što smo previdjeli".
Njemački proizvođač obećao je da će prijeporne plakate zamijeniti drugim promidžbenim porukama, isto na španjolskom, koje će naići na veće odobravanje u javnosti.