U istraživanju je sudjelovalo 2.000 vlasnika automobila. Četrdeset posto ih je odgovorilo kako vjeruju da njihov automobil ima "personality" te da je u stanju biti uznemiren, a 19 posto ih je često zabrinuto zbog osjećaja njihovih ljubimaca.
Zanimljivo je da je istraživanje pokazalo kako tješnju povezanost s automobilom ostvaruju žene nego muškarci. Dvadeset posto ih je priznalo da svojim ljubimcima od milja daju nadimke.
Ustanovljeno je da u različitim dijelovima Britanije vlasnici automobila polažu pozornost na razne stvari kod svojih ljubimaca. Tako primjerice vozači na jugozapadu zemlje najviše brinu o osjećajima svojih automobila (36 posto), u odnosu na 15 posto u centralnom dijelu zemlje. Na sjeveroistoku 68 posto vozača smatra da njihovi ljubimci imaju karakterne osobine, a isto tako misli 28 posto stanovnika Walesa. Na jugozapadu zemlje najviše ljudi zabavlja čavrljanje s njihovim ljubimcem, u odnosu na suzdržanije Škote gdje s automobilom priča samo 26 posto ljudi.