Most se gradi preko rijeke Save, na dijelu između zagrebačkog naselja Petruševac i Kosnice.
Riječ je o najvećem mostu u Zagrebu i Hrvatskoj koji će biti dovršen do kraja ove godine, rekao je Bandić dodajući da je investicija vrijedna više od 27 milijuna eura.
Most je dug 880 metara, a širok 34 metra i ima dvojaku funkciju - prometno povezivanje i vodonosnu. Imat će po dva vozna traka u svakom smjeru i u sredini prostor za šinska vozila te pješački pločnik.
Preko mosta će ići i cjevovod kojim će se otpadne vode južno od Save dovoditi do glavnog pročistača.
Izgradnja je nešto produljena, no nismo htjeli žuriti na uštrb kvalitete radova, rekao je Bandić.
Most uglavnom grade zagrebačke tvrtke Industrogradnja i Viadukt s kooperantima.
Bandić je najavio da se do kraja godine planira izgraditi i spojna cesta na zagrebačku zaobilaznicu duljine 1250 metara te rekonstruirati i obnoviti 3500 metara Radničke ceste, čime će se dobiti novi jugoistočni ulaz i izlaz iz Zagreba.
Potom će uslijediti nastavak izgradnje prometnice prema zagrebačkoj zračnoj luci koju će graditi Hrvatske ceste i Hrvatske autoceste, dodao je.
Svečanosti su bili nazočni i predstavnici koncesionara Zagrebačkih otpadnih voda (ZOV) na čelu s predsjednikom konzorcija austrijsko-njemačkih tvrtki Richardom Schroederom koji je dobio koncesiju na pročistač otpadnih voda u visini od 175 milijuna eura na 28 godina.