Prema rezultatima tog istraživanja, provedenog krajem 2005. na 48 tvrtki s najvećim prometom na Zagrebačkoj i Varaždinskoj burzi, te drugim velikim kompanijama orijentiranim javnosti, kao i velikim bankama, 92 posto tvrtki ima vlastite internet stranice, a 83 posto ih ima i stranice na engleskom jeziku.
No, njih svega 42 posto na njima objavljuje godišnje izvješće, a u istom postotku objavljuju i svoju vlasničku strukturu, dok poseban dio za investitore ima tek 18,8 posto promatranih tvrtki.
Ipak, zaključuju autori studije, u odnosu na podatke iz 2004., trend u izvještavanju je pozitivan - blago je povećan broj tvrtki s objavljenim godišnjim izvješćima (sa 40 na 42 posto), dok je broj kompanija koje pružaju ne samo imena, već i dodatne informacije o menadžmentu povećan s 9 na 21 posto.
Povećan je i broj kompanija koji objavljuju ne samo godišnje, već i kvartalne ili polugodišnje izvještaje o poslovanju, no njihov je broj još uvijek zanemariv - 6 do 8 posto.
Rijetko je i društveno odgovorno izvještavanje, pa tako samo 13 posto promatranih kompanija izvještava o primjerice potrošnji vode i struje, dok o sponzorstvima i donacijama podatke na web stranicama ima 38 posto tvrtki.
Pritom autori studije izdvajaju 'svijetle primjere', odnosno tvrtke koje "mogu služiti kao primjeri dobre prakse u izvještavanju", a među njima su Pliva, Podravka, Ericssson Nikola Tesla i Privredna banka Zagreb. Njima su segmentu izvještavanja o korporativnoj društvenoj odgovornosti priključene i INA, HEP te HT.