FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Vegeta i Zvijezda ulje najsnažnije robne marke u Hrvatskoj u 2005.

Autor: ;tper;
ZAGREB, 14. veljače 2006. (Hina) - Vegeta i Zvijezda ulje već su drugugodinu za redom najsnažnije robne marke u Hrvatskoj, uz njih se napopisu 20 najsnažnijih u 2005. godini nalazi još 10 hrvatskih robnihmarki, a gotovo polovica hrvatskih ispitanika najkvalitetnijimaocjenjuje upravo hrvatske proizvode.
ZAGREB, 14. veljače 2006. (Hina) - Vegeta i Zvijezda ulje već su drugu godinu za redom najsnažnije robne marke u Hrvatskoj, uz njih se na popisu 20 najsnažnijih u 2005. godini nalazi još 10 hrvatskih robnih marki, a gotovo polovica hrvatskih ispitanika najkvalitetnijima ocjenjuje upravo hrvatske proizvode.

Rezultati su to kontinuiranog istraživanja jačine robnih marki - PGM (Product Group Manager), koje provodi Prizma istraživanje, tvrtka koja se bavi istraživanjem tržišta, medija, javnog mnijenja i savjetovanjem.

Istraživanje se provodi od 2003. jednakom metodologijom u četiri zemlje regije - Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini, a od 2006. godine širi se i na Makedoniju.

Na popisu 20 najsnažnijih robnih marki u Hrvatskoj, prema indeksu uspješnosti, nalazi se čak 12 robnih marki hrvatskih proizvođača, 6 jakih internacionalnih robnih marki i dvije marke iz Slovenije.

Indeks uspješnosti robne marke izračunat je na temelju pet glavnih indikatora kojim se mjeri snaga robne marke - prepoznavanje, iskustvo, razmatranje, korištenje i primarno korištenje.

Hrvatski potrošači najkvalitetnijima smatraju hrvatske proizvode (48 posto), zatim proizvode iz Austrije (41 posto), Slovenije (18 posto), Italije (15 posto) te proizvode internacionalnih korporacija (13 posto).

Istodobno, hrvatski proizvodi doživljavaju se i najskupljima (46 posto), a nakon hrvatskih slijede proizvodi iz Austrije (42 posto), Italije (29 posto), proizvodi internacionalnih korporacija (25 posto) te proizvodi iz Slovenije (21 posto).

Hrvatski potrošači najnekvalitetnijim proizvodima ocijenili su proizvode iz Bosne i Hercegovine (47 posto), Bugarske (39 posto) te Makedonije (27 posto) i Srbije (26 posto).

Najatraktivniji su, prema mišljenju hrvatskih stanovnika, talijanski (44 posto) i austrijski (31 posto) proizvodi, a najoglašavaniji hrvatski (37 posto), nakon kojih slijede proizvodi internacionalnih korporacija (27 posto) te proizvodi iz Austrije (26 posto).

Osnova za rezultate koje sadrži PGM, sindicirano je istraživanje tržišta u koje je uključeno više od 2.500 robnih marki iz više od 90 kategorija proizvoda robe široke potrošnje u četiri zemlje regije.

(Hina) xtp yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙