Finskom su proizvođaču trebale gotovo dvije godine da povrati klijente koje je izgubio zbog toga što na tržište nije izbacio popularne preklopne modele mobitela. Agencija za istraživanje tržišta Gartner, koja je istraživanje provela, drži da Nokia može ponovno računati na 40 posto tržišnog udjela.
"Mislim da je taj cilj još uvijek teško ostvariv, no svakako se čini manje udaljenim danas nego li prije godinu dana", izjavila je analitičarka Caroline Milanesi nakon što je Gartner objavio podatke o isporuci mobitela korisnicima u četvrtom tromjesečju.
Nokia, s u četvrtom tromjesečju osvojenih 35 posto tržišta, dva puta je veća od Motorole, drugog svjetskog proizvođača mobitela koji ima 17,8 posto tržišnog udjela. U istočnoj Europi, Srednjem istoku i Africi njezin je tržišni udio tri puta veći od tržišnog udjela prvog joj konkurenta, navodi agencija Gartner.
Veći dio prihoda ostvaren je na tržištima u nastajanju, gdje je zbog niskih cijena mobitela i usluga potražnja povećana, pa je broj korisnika dosegao 2,2 milijarde.
Konkurencija je nesmiljena, no pet najvećih igrača kao što su Motorola, Sony Ericsson i LG Electronics uspjelo je povećati tržišni udio dok je Samsung manji postotak udjela izgubio.