Najveći udio u ukupnom iznosu zaračunate bruto premije, i to od 41,40 posto ili 314,13 milijuna kuna, na kraju siječnja je imalo Croatia osiguranje.
Slijede Allianz, s ukupnom premijom od 98,2 milijuna kuna i tržišnim udjelom od 12,94 posto te Euroherc, koji je s premijom u iznosu od 65,58 milijuna kuna premije (i to samo u neživotnim osiguranjima) u siječnju zauzeo 8,64 posto hrvatskog osiguravateljskom tržištu.
No, Euroherc je dio grupe Agram, koja obuhvaća i Euroherc životno, Jadransko te Sunce osiguranje, a čija je ukupna premija na kraju siječnja ove godine bila veća od 130,65 milijuna kuna.
Croatia osiguranje je u siječnju držalo primat na tržištu neživotnih osiguranja, s zaračunatom bruto premijom u iznosu od 291,37 milijuna kuna ili 48,35 posto ukupne premije u tom segmentu tržišta.
I ovdje slijede Allianz, sa 74,15 milijuna kuna ili 12,3 postotnim udjelom te Euroherc, čiji udio u ovom segmentu tržišta iznosi 10,88 posto. Dodaju li se premije ostalih članica, osiguravatelji grupe Agram zauzeli su drugo mjesto, s ukupnom zaračunatom bruto premijom u iznosu od 117,4 milijuna kuna.
U životnom osiguranju pak prvo mjesto na kraju siječnja zauzima Allianz, s premijom od 24,05 milijuna kuna i udjelom od 15,41 posto.
Croatia osiguranje je, s premijom u iznosu od 22,76 milijuna kuna i 14,59 postotnim udjelom, zauzelo drugo mjesto, a na trećem je Zagreb osiguranje, koje bilježi 18,98 milijuna kuna zaračunate bruto premije te udio na tržištu životnih osiguranja od 12,16 posto.