Lenovo će po prvi put nakon kupovine posrnulog odjela IBM-ovih osobnih računala u svibnju prošle godine izaći na svjetsko tržište sa svojim novim proizvodima branda Lenovo. Njihovi desktopovi i notebookovi niskih cijena namijenjeni su malim tvrtkama i malim korisnicima.
Proizvodi će u četvrtak biti predstavljeni na novinskim konferencijama u 10 gradova diljem svijeta, uključujući New York, Pariz i Torino, gdje se Lenovo pojavljuje kao jedan od važnijih sponzora Olimpijskih igara, s ciljem da svoje proizvode plasira na tržište izvan Kine.
"Zahvaljujući Olimpijadi naše je ime sada poznato cijelom svijetu, a proizvodi koje predstavljamo nosit će ime tog novog branda", rekao je Jeff Dudash, glasnogovornik Lenova.
S novom serijom računala 3000, Lenovo će pokušati zauzeti mjesto koje je na tržištu zauzimao IBM, koji se sada fokusirao na prodaju ThinkPad proizvoda namijenjenih korporativnom svijetu.
Uspije li Lenovo zauzeti takvu poziciju na svjetskom tržištu, ta bi tvrtka mogla postati svjetski brand, kao što je IBM, rekao je analitičar Rob Enderle iz grupacije Enderle.