Ta koncentracija kojom se stvara zajednički pothvat (joint venture) bi, prema mišljenju Vijeća, mogla imati za posljedicu značajno sprječavanje, ograničavanje ili narušavanje tržišnog natjecanja na teritoriju Hrvatske.
Agencija je nedavno objavila i poziv poduzetnicima da dostave primjedbe i mišljenja o koncentraciji tih triju novinskih izdavača, odnosno tvrtki u njihovom vlasništvu na hrvatskom tržištu.
Naime, krajem 2005. godine tri su izdavača objavila osnivanje tvrtke Adria Magazines Holding, koja je u 50 postotnom vlasništvu Sanome i G+J-a.
Unutar Adria holdinga, uz tvrtke Adria Magazines Slovenija i Adria Magazines Srbija, nalazi se i tvrtka Adria Magazines Hrvatska u kojoj 75 posto u vlasništvu Holdinga, a 25 posto u vlasništvu Styria Internationala.
Styria je na hrvatskom tržištu prisutna i kroz kompanije "X-press", "Večernji list" te "Medija Ideja", odnosno izdaje dnevnike Večernji list i 24 sata te časopise Primadona i Elite
G+J trenutno izdaje samo časopis Geo, dok je Sanoma izdavač niza časopisa, poput Klika, Elle, Elle dekor, National Geographic i dr.
Vijeće AZTN-a je i dalo pozitivno mišljenje na Program financiranja pronalazaka Hrvatske banke za obnovu i razvoj (HBOR), čiji je cilj poticanje konkurentnosti s namjerom provedbe poduzetničkih planova putem primjene rezultata istraživačko-razvojnog rada.
Prema Programu, financiranje pronalazaka kreditiralo bi se pod povoljnijim uvjetima ili putem ulaganja u temeljni kapital poduzetnika.
Također, pozitivnim je ocijenjen i paket podzakonskih akata Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, koji se odnose na područje proizvodnje električne energije iz obnovljivih izvora energije i kogeneracije.