Da Vlada vodi računa o radnim mjestima i sudbini Jadrolinije, vidi se i iz toga što je, unatoč 15 posto većem prometu te tvrtke u 2005., iz proračuna izdvojila 15 posto više subvencija, nego u 2003., kazala je Irena Ahel (HDZ).
Jozo Topić (HDZ) dodao je da je neopravdan oporbeni strah od konkurencije stranih brodara jer, ističe, Pomorski zakonik traži da brodar plovi pod hrvatskom zastavom, zapošljava hrvatsku posadu, tvrtku registrira u Hrvatskoj i tu plaća poreze.
Oporba traži od Vlade da, ako i namjerava privatizirati Jadroliniju, to učini preko posebnog zakona kako bi se tog, najvećeg hrvatskog brodara s 1.800 zaposlenih, sačuvalo.
Budimo ozbiljni danas, da sutra ne bi lili krokodilske suze, da se za pet godina sastanemo, tučemo u čelo i kažemo, je li moguće da smo takvo što donijeli, poručio je Ante Markov (HSS).
SDP-ovci, posebice Slavko Linić, drže da Jadroliniji treba dati prioritetnu koncesiju na deset godina kako bi se pripremila za tržišnu utakmicu.
Neka se Jadrolinija pripremi i ne baci u ralje međunarodnog biznisa koji jedva čeka da se ubaci u ovo područje, pozvao je Zdenko Antešić (SDP).
Pravaši pozivaju Vladu da ne eksperimentira s Jadrolinijom, nego da ju, vodeći se primjerom Italije, zadrži u državnim rukama.
Tonči Tadić (HSP) ističe da Sporazum o stablizaciji i pridruživanju ne sprječava Hrvatsku da primjeni zaštitne mjere za domaće brodare i ograniči strane da dođu i posluju na hrvatskom tržištu.
Sabor će raspravu o predloženom zakonu nastaviti u srijedu do kada će se odlučiti hoće li proći još jedno, treće čitanje, ili će se ići na amandmane te izglasavanje zakona.