HSP se ne protivi da sjedište Agencije za obalni linijski pomorski promet, umjesto u Splitu, bude u Zagrebu, ali ističe da ta Agencija mora nadzirati i državne i županijske linije.
HSP će te stavove uobličiti u amandmane, a o njihovu 'prolasku' ovisit će i kako će stranka glasovati o samom zakonu koji je, kaže Tadić, izazvao dosta bure na Jadranu.
HSP drži da u brodskom linijskom prometu Hrvatska treba slijediti primjere ili Grčke ili Italije koje imaju otprilike iste uvjete plovidbe, a osim toga, slijedeći te primjere nitko joj neće moći prigovoriti da su joj zakoni neusklađeni s europskom praksom.
HSP-u je, kaže Tadić, prihvatljiviji talijanski model gdje državni brodar - Tirenia, održava standard brodskog prijevoza, a 'ispomoć' su joj privatni brodari na dopunskim linijama.
Podsjeća da je Tirenia svojedobno bila privatizirana, ali je ponovno vraćena u državno vlasništvo.
HSP najavljuje da će tražiti izmjenu Zakona o javnim cestama po kojemu brodari u cijeni goriva plaćaju naknade za gradnju cesta i auto-cesta i još PDV na to, pa nisu rijetki slučajevi da domaći brodari tankiraju i Italiji, jer im je jeftinije.