FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HSP o budućnosti Jadrolinije

Autor: ;mudi;
ZAGREB,1. veljače(Hina) - HSP smatra da Jadrolinija treba ostatidržavni brodar koji će jamčiti prijevoz na osnovnim državnim linijama,a županije trebaju definirati dopunske linije koje mogu preuzetiprivatni brodari, rekao je danas zastupnik Tonči Tadić govoreći ozakonskom prijedlogu o brodskom linijskom prometu.
ZAGREB,1. veljače(Hina) - HSP smatra da Jadrolinija treba ostati državni brodar koji će jamčiti prijevoz na osnovnim državnim linijama, a županije trebaju definirati dopunske linije koje mogu preuzeti privatni brodari, rekao je danas zastupnik Tonči Tadić govoreći o zakonskom prijedlogu o brodskom linijskom prometu.

HSP se ne protivi da sjedište Agencije za obalni linijski pomorski promet, umjesto u Splitu, bude u Zagrebu, ali ističe da ta Agencija mora nadzirati i državne i županijske linije.

HSP će te stavove uobličiti u amandmane, a o njihovu 'prolasku' ovisit će i kako će stranka glasovati o samom zakonu koji je, kaže Tadić, izazvao dosta bure na Jadranu.

HSP drži da u brodskom linijskom prometu Hrvatska treba slijediti primjere ili Grčke ili Italije koje imaju otprilike iste uvjete plovidbe, a osim toga, slijedeći te primjere nitko joj neće moći prigovoriti da su joj zakoni neusklađeni s europskom praksom.

HSP-u je, kaže Tadić, prihvatljiviji talijanski model gdje državni brodar - Tirenia, održava standard brodskog prijevoza, a 'ispomoć' su joj privatni brodari na dopunskim linijama.

Podsjeća da je Tirenia svojedobno bila privatizirana, ali je ponovno vraćena u državno vlasništvo.

HSP najavljuje da će tražiti izmjenu Zakona o javnim cestama po kojemu brodari u cijeni goriva plaćaju naknade za gradnju cesta i auto-cesta i još PDV na to, pa nisu rijetki slučajevi da domaći brodari tankiraju i Italiji, jer im je jeftinije.

(Hina) xum yaz

An unhandled error has occurred. Reload 🗙