FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Unilever povećava profit; prodaje europski dio poslovanja sa smrznutom hranom

Autor: ;vmom;
AMSTERDAM, 9. veljače 2006. (Hina/AFP) - Britansko-nizozemskiproizvođač roba široke potrošnje Unilever u četvrtak je izvijestio o35 postotnom rastu neto dobiti u 2005. i planovima o prodaji većegdijela svoga poslovanja sa smrznutom hranom u Europi.
AMSTERDAM, 9. veljače 2006. (Hina/AFP) - Britansko-nizozemski proizvođač roba široke potrošnje Unilever u četvrtak je izvijestio o 35 postotnom rastu neto dobiti u 2005. i planovima o prodaji većeg dijela svoga poslovanja sa smrznutom hranom u Europi.

Dobit kompanije lani je dosegnula 3,9 milijardi eura, što je dijelom rezultat izvanrednog dobitka u iznosu 458 milijuna eura od prodaje Unilever Cosmetics Internationala u prošloj godini.

Bez jednokratnih stavki, neto dobit iznosila je 3,5 milijardi eura, što je povećanje od 21 posto u odnosu na godinu ranije. Ukupna zarada po dionici uvećana je u 2005. za 37 posto, na 3,88 eura.

Pored rezultata poslovanja, taj je najveći svjetski proizvođač sladoleda i sapuna objavio kako namjerava prodati europski dio poslovanja sa smrznutom hranom koji uključuje brandove Inglo, Findus i BirdsEye budući su teže uspijevali ostvarivati profit. No kompanija planira zadržati svoje poslovanje sa smrznutom hranom u Italiji.

Prodaja Unileverovih 400 ključnih brandova uključujući Lipton čajeve, sapun Dove i umake Knorr porasla je lani tri posto, dosegnuvši 39,67 milijardi eura.

U Europi su prihodi Unilevera smanjeni za 4,6 posto, na 3,9 milijardi eura zahvaljujući i dalje slaboj potražnji, dok su na području Južne i Sjeverne Amerike uvećani za 11,4 posto, na 3,5 milijardi eura, posebno radi porasta prodaje proizvoda za osobnu njegu u toj regiji. Operativna dobit kompanije u svijetu porasla je za 25 posto, na 5,3 milijarde eura.

"Bilježimo povratak snažnom rastu u sektoru proizvoda za osobnu njegu kao i na novim i tržištima u razvoju. Izvedba u Europi poboljšana je u odnosu na godinu ranije", kazao je u priopćenju izvršni direktor Patrick Cescau, u kojem se još dodaje "da ostaje još toga za učiniti kako bi se Unilever Europa vratio punoj konkurentnosti i rastu, što je ključni prioritet za 2006.".

(Hina) xvmo ysbo

An unhandled error has occurred. Reload 🗙