Dobit kompanije lani je dosegnula 3,9 milijardi eura, što je dijelom rezultat izvanrednog dobitka u iznosu 458 milijuna eura od prodaje Unilever Cosmetics Internationala u prošloj godini.
Bez jednokratnih stavki, neto dobit iznosila je 3,5 milijardi eura, što je povećanje od 21 posto u odnosu na godinu ranije. Ukupna zarada po dionici uvećana je u 2005. za 37 posto, na 3,88 eura.
Pored rezultata poslovanja, taj je najveći svjetski proizvođač sladoleda i sapuna objavio kako namjerava prodati europski dio poslovanja sa smrznutom hranom koji uključuje brandove Inglo, Findus i BirdsEye budući su teže uspijevali ostvarivati profit. No kompanija planira zadržati svoje poslovanje sa smrznutom hranom u Italiji.
Prodaja Unileverovih 400 ključnih brandova uključujući Lipton čajeve, sapun Dove i umake Knorr porasla je lani tri posto, dosegnuvši 39,67 milijardi eura.
U Europi su prihodi Unilevera smanjeni za 4,6 posto, na 3,9 milijardi eura zahvaljujući i dalje slaboj potražnji, dok su na području Južne i Sjeverne Amerike uvećani za 11,4 posto, na 3,5 milijardi eura, posebno radi porasta prodaje proizvoda za osobnu njegu u toj regiji. Operativna dobit kompanije u svijetu porasla je za 25 posto, na 5,3 milijarde eura.
"Bilježimo povratak snažnom rastu u sektoru proizvoda za osobnu njegu kao i na novim i tržištima u razvoju. Izvedba u Europi poboljšana je u odnosu na godinu ranije", kazao je u priopćenju izvršni direktor Patrick Cescau, u kojem se još dodaje "da ostaje još toga za učiniti kako bi se Unilever Europa vratio punoj konkurentnosti i rastu, što je ključni prioritet za 2006.".