U 2004. besplatni tiskani mediji u Francuskoj ostvarili su ukupan promet od 850 milijuna eura, u 2005. očekuje se promet od 910 milijuna a u 2006. trebao bi porasti već na 960 milijuna eura, navode autori studije.
Najsnažniji rast zabilježile su besplatne novine koje objavljuju političke i ostale vijesti, ostvarivši u 2004. promet od oko 70 milijuna eura. Ove godine njihov promet trebao bi dosegnuti vrijednost od čak 130 milijuna eura.
Besplatni listovi koji se financiraju u prvom redu putem oglasa dosegnuli su ukupni promet od 680 milijuna eura a ove bi godine trebali ostvariti promet od 705 milijuna eura.
Tematski usko definirani, besplatni listovi koji "žive" u prvom redu od prodaje oglasa o nekretninama dosegnuli su u 2004. promet od gotovo 100 milijuna eura a u 2006. ta bi brojka trebala porasti na 125 milijuna eura.
Autori studije istražili su i reakcije francuskog tržišta na različite koncepte besplatnih novina. Općenito opstanak besplatnih listova snažno ovisi o izdvajanjima privatnog sektora za marketing, konstatiraju autori, napominjući da će pouzdano opstati samo besplatni listovi koji raspolažu s dovoljno vlastitih sredstava.
Žestoki su konkurenti na francuskoj medijskoj sceni besplatni dnevni list "Metro" istoimenog švedskog koncerna i "20 Minutes" norveške grupe Schibsted.