Odavno se zna da žene biraju većinu odjeće za obitelj i odlučuju o uređenju stana, ali istraživanje tržišta tvrtke NPD na 51.000 kućanstava, pokazalo je neke iznenađujuće činjenice kad je u pitanju spol onoga tko odlučuje o kupnji.
Muškarci se oslanjaju na žene kad treba izabrati film, restoran i televizijsku emisiju, navodi se u tom istraživanju koje će biti objavljeno za dva tjedna.
Rezultati studije pokazuju da žene odlučuju i gdje će se sjediti u kinu, gdje kupovati hranu i koje goste pozvati u kuću.
Jedina područja na kojima muškarci odlučuju jesu odabir elektronskih aparata i obiteljskoga auta te uravnoteživanje obiteljskoga proračuna.
Spolne razlike pri kupnji mogle bi utjecati na oglašavačke, medijske i obrazovne tvrtke, rekao je glavni analitičar NPD-a Marshall Cohen koji je vodio istraživanje.
"Svatko tko vodi neku marku, oglašava proizvod ili radi za reklamnu kompaniju, mora biti svjestan takvih pomaka u potrošačkoj dinamici", rekao je Cohen.
Žene su dvaput više sklone padanju pod utjecaj oglasa u časopisima, ali oglasi u novinama više utječu na muškarce, pokazala je studija. Također, muškarci češće promijene program kad počnu reklame, ali žene dvaput češće odlaze iz te prostorije, jedan je od rezultata studije.