Znanstvenici su utvrdili da je svaka nova mjesečno lansirana reklama za alkoholno piće bila praćena povećanjem za jedan posto prosječnog konzumiranja alkoholnih pića u istom razdoblju. Rezultati što ih je provela Leslie Snyder sa Sveučilišta Connecticut u Storrsu objavljeni su u časopisu Archives of Pediatrics and Adolescent Medicine.
Drugo je istraživanje pokazalo da su sudionici mjesečno konzumirali tri posto više alkohola nego prethodni mjesec, s obzirom na svaki dodatni dolar potrošen per capita na reklamu za neko alkoholno piće. Kada se na reklamu trošilo više od 10 dolara per capita mjesečno, konzumiranje alkohola kod ispitanika do 25 godina poraslo je na čak 50 pića mjesečno.
Studija je mjerila izloženost mladih reklamama u četiri medija - na televiziji, radiju, u časopisima ili pute plakata. "Rezultati su u potpunom neskladu s tvrdnjama prema kojima reklame nisu povezane s količinama alkohola što ih konzumiraju mladi", rekla je Snyder. Riječ je o prvom istraživanju ove vrste koja izravno povezuje reklamiranje alkoholnih pića i njihovu potrošnju kod mladih.