Ugovor o provedbi strateškog povezivanja između Presoflexa i Mercator-H potpisali su predsjednik Uprave i vlasnik Presoflexa Josip Galić, predsjednik uprave Mercatora Žiga Debeljak i direktor Mercatorovog trgovačkog društva u Hrvatskoj Mercator-H Alan Kričković.
Na osnovu dogovorenog povezivanja, Mercator će postati 100 postotni vlasnik društva Presoflex, d.o.o., čime će ojačati svoj tržišni položaj u Hrvatskoj.
"Planirani prihodi Presoflexa za ovu godinu veći su od 80 milijuna eura, tako da će Mercator na hrvatskom tržištu ovim povezivanjem povećati svoj tržišni udjel na preko šest posto.
U okviru strateškog povezivanja partneri su također dogovorili dugoročnu poslovnu suradnju na području razvoja i izgradnje novih trgovačkih objekata na hrvatskom tržištu, te ulazak Josipa Galića u vlasničku strukturu Mercatora", navodi se u priopćenju dviju trgovačkih tvrtki.
Presoflex ima više od 40 prodajnih objekata, te priznatu robnu marku i jedan je od vodećih trgovaca robom široke potrošnje na hrvatskom tržištu i vodeći trgovac na području Slavonije.
Mercator, kako se najavljuje, nakon provedbe strateškog povezivanja namjerava sačuvati robnu marku "Presoflex" i nastaviti s njenim razvojem na hrvatskom tržištu.
U priopćenju se također navodi da provedba strateškog povezivanja između društava Presoflex i Mercator predstavlja ostvarivanje planirane Mercatorove strategije rasta i osiguravanja položaja vodećeg trgovca robom široke potrošnje u regiji jugoistočne Europe.
Inače, Mercator Hrvatska je krajem prošle godine sa tvrtkom Plodine potpisao ugovor o osnivanju društva Mercator-Plodine d.o.o. sa ciljem zajedničke nabave, odnosno ugovaranja s dobavljačima.
Prema podatcima koje su čelnici Mercatora iznijeli krajem veljače, Mercator je prošle godine u Hrvatskoj ostvario 261 milijun eura prihoda od prodaje, što je čak 37,8 posto više nego u 2005. godini, a što je, kako su objasnili, rezultat i spajanja Mercatora s lancem ERA u Sloveniji, te preuzimanja njihovih trgovina u Hrvatskoj, gradnje novih trgovina, i sl.
Mercator je, prema tada iznijetim podatcima, na hrvatskom maloprodajnom tržištu imao udio od 4,1 posto, a čelnici Mercatora su kao cilj iznijeli 12 postotni udio, među ostalim i "traženjem lokalnog strateškog partnera", no, nisu pritom iznosili nikakve detalje.