FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Pack: Potrebno je stalno stjecati nova znanja

Autor: ;tdel;
OSIJEK, 10. ožujka 2007. (Hina) - U Rektoratu osječkoga Sveučilišta u subotu je završen dvodnevni seminar u sklopu Tempus projekta o daljnjem promicanju Bolonjskoga procesa u Hrvatskoj.
OSIJEK, 10. ožujka 2007. (Hina) - U Rektoratu osječkoga Sveučilišta u subotu je završen dvodnevni seminar u sklopu Tempus projekta o daljnjem promicanju Bolonjskoga procesa u Hrvatskoj.

Na skupu koji je okupio domaće i inozemne znanstvenike i stručnjake te predstavnike državnih institucija RH raspravljalo se o kulturnim, socijalnim i ekonomskim aspektima Bolonjskoga procesa, procesu cjeloživotnoga učenja te odnosu bolonjskih programa i zapošljavanja.

Sudionicima skupa u današnjoj se raspravi obratila i članica Europskog parlamenta Doris Pack, ističući značaj procesa cjeloživotnoga učenja na suvremenom tržištu rada, na kojem se poslovi mijenjaju učestalije nego ranije, pa je stoga, kako drži, potrebno stalno stjecati nova znanja i vještine.

Državni tajnik Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta Slobodan Uzelac ocijenio je skup uspješnim i značajnim za podizanje kvalitete Bolonjskoga procesa i promociju toga procesa u javnosti.

Govoreći o zaključcima skupa Uzelac je kazao kako je seminar po prvi puta ozbiljno otvorio socijalne i ekonomske aspekte Bolonjskoga procesa, u čijoj se daljnjoj provedbi treba usmjeriti ka spajanju socijalne i kvalitativne komponenete, odnosno da "najbolji kandidati dođu na sveučilišta i uspiju neovisno o tome jesu li bogati ili siromašni".

U vezi sustava cjeloživotnoga učenja i njegova poboljšanja Uzelac je podsjetio kako je Zakon o obrazovanju odraslih već donio određena rješenja, a da uskoro, uz ostalo, slijede izmjene Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju te donošenje novoga zakona o akademskim i stručnim nazivima te akademskom stupnju.

Sustav cjeloživotnoga obrazovanja treba shvatiti sveobuhvatno, kako ga tumači bolonjska reforma, a ne samo kao obrazovanje odraslih ili doškolovanje ljudi koji su eventualno bili neuspješni u nekoj fazi svoga obrazovanja, ocijenio je Uzelac.

Tijekom dvodnevnoga seminara, pored ostaloga, raspravljalo se o bolonjskom procesu iz studentskog aspekta, integraciji europskog tržišta rada i reformi visokog obrazovanja u Hrvatskoj te pitanjima financiranja visokog obrazovanja.

(Hina)

An unhandled error has occurred. Reload 🗙