Na dvodnevnom skupu, koji je okupio domaće i inozemne znanstvenike i stručnjake te predstavnike državnih institucija RH, raspravljat će se o temama cjeloživotnog obrazovanja, bolonjskim programima i zapošljavanju te drugim pitanjima vezanima uz kulturne, socijalne i ekonomske aspekte Bolonjskoga procesa.
Pozdravljajući sudionike skupa, prorektor osječkoga Sveučilišta Drago Žagar rekao je kako velike promjene koje donosi Bolonjski proces traže vremena za usklađivanje svih potrebnih parametara, a da ovakvi skupovi mogu pružiti dodatne informacije predstavnicima akademske i društvene zajednice o značenju ovoga procesa za cjelokupno društvo.
Rektor zagrebačkoga Sveučilišta Aleksa Bjeliš ocijenio je da je zadaća ovoga skupa razmotriti šire aspekte Bolonjskoga procesa, posebice socijalne i ekonomske, a da se na ovakvim skupovima nastoji okupiti izlagače koji će dati drukčiji, pa i kritički osvrt na cijeli proces, kako bi se rasvijetlilo stanje u kojemu se nalazimo u njegovoj provedbi.
Govoreći o procesu cjeloživotnog učenja, u kojemu je jedna od glavnih sastavnica obrazovanje odraslih, državni tajnik Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa Želimir Janjić rekao je da oko 1,5 milijuna hrvatskih građana nema osnovnu školu ili nije završilo sve razrede osnovne škole, a da svega 2,1 posto radno aktivnoga stanovništva, u dobi od 24 do 65 godina, sudjeluje u procesu cjeloživotnoga učenja, dok je u zemljama Europske unije prosjek 9,8 posto.
Danas će se na seminaru govoriti o cjeloživotnom učenju na bolonjski način, rezultatima ispitivanja mišljenja poslodavaca o Bolonjskom procesu te pitanjima financiranja visokog obrazovanja, a skup završava sutra donošenjem zaključaka.