Cilj kampanje je potaknuti i poučiti hrvatsku javnost, posebno buduće majke, o važnosti i dobrobitima 24-satnog zajedničkog boravka djece i majki, te promijeniti bolničku praksu u rodilištima u kojima se novorođenčad razdvaja od majki.
Roda ističe da majčina blizina olakšava novorođenčadi prilagodbu na vanjski svijet, majka i dijete osjećaju manji stres i lakše se oporavljaju od porođaja, izrazito je olakšana uspostava dojenja i nema potrebe za dohranom koja ometa dojenje izlažući novorođenče nepotrebnu riziku.
Mnoga su naša rodilišta mjesta propuštenih prilika u kojima se majkama moglo uvelike pomoći da uspiju u dojenju, a razdvojenost, dohrana adaptiranim mlijekom i potkopavanje majčina samopouzdanja učinili su upravo suprotno.
Posebno je teška situacija kod specifičnih stanja majke ili djeteta, kao što su prijevremeni porođaj, novorođenačka žutica, te porođaj carskim rezom - neka rodilišta provode praksu potpuna višednevna odvajanja djece bez ikakve mogućnosti podoja, čak i kad nedojenje nije medicinski opravdano.
Kampanja je počela jumbo-plakatima "Mama je sve što bebi treba" u suradnji s "Europlakatom", nastavlja se podukom trudnica, rodilja i medicinskog osoblja putem "pisma majci i medicinskoj sestri" u kojemu se obrazlaže važnost dojenja i 24-satnog zajedničkog boravka majke i djeteta nakon porođaja.
U tijeku je i anketa za rodilje o praksi u rodilištima diljem Hrvatske, izrađena u suradnji s "Biometrikom", a rezultati će biti predstavljeni na tribini koju Roda organizira u ožujku. O pojedinostima se može više doznati na internetskoj stranici www.roda.hr.