Drugi po veličini internet pretraživač, Yahoo Inc također je povećao svoj udjel, pokazalo je istraživanje tvrtke koja se bavi mjerenjem posjećenosti weba, comScore Networksa.
Google je tako ostvario povećanje svog tržišnog udjela na tom segmentu američkog tržišta, inače najvećeg u svijetu, u 16 od 17 posljednjih mjeseci. Udjel Yahooa uvećan je u prosincu 0,3 posto, na 28,5 posto na mjesečnoj razini, pokazalo je to istraživanje.
Na trećem mjestu je Microsoft, čiji je udjel na tržištu pretraživanja smanjen 0,5 posto u prosincu, na 10,5 posto.
Procjenjuje se da je u prosincu ukupno poduzeto 6,7 milijardi pretraživanja na američkom webu, jedan posto više nego u studenome. U odnosu na prosinac 2005. broj pretraga uvećan je čak 30 posto. Pritom su potrošači 3,2 milijardi pretraga poduzeli putem Googleovih siteova, a 1,9 milijardi putem Yahooa.