ZAGREB, 29. travnja 2004. (Hina) - Prvi broj svjetski poznatog lifestyle časopisa za muškarce Men's Health na hrvatskom jeziku, u izdanju Burde Nacional, koji nudi informacije ideje i prijedloge kako život učiniti boljim i
kvalitetnijim, predstavljen je danas novinarima.
ZAGREB, 29. travnja 2004. (Hina) - Prvi broj svjetski poznatog
lifestyle časopisa za muškarce Men's Health na hrvatskom jeziku, u
izdanju Burde Nacional, koji nudi informacije ideje i prijedloge kako
život učiniti boljim i kvalitetnijim, predstavljen je danas
novinarima.#L#
Men's Health donosi teme vezane uz zdravlje, prehranu, tjelovježbu,
putovanja, modu i seks, a može se od 30. travnja kupiti na hrvatskim
kioscima. Ciljana publika su mu mladi, obrazovani, poslovni i
uspješni muškarci, ali i ostali, a potencijalni čitatelji su mu i
žene. Izlazit će svakog posljednjeg ponedjeljka u mjesecu, a izdavači
očekuju nakladu od oko 40 tisuća primjeraka.
Novo izdanje Burde Nacional Men's Health najjači je svjetski
lifestyle magazin za muškarce koji je 1988. godine pokrenula američka
kompanija Rodale i ima više od 15 milijuna čitatelja i izdanja u 37
zemalja, a Hrvatska će biti 38., rekao je glavni urednik hrvatskog
izdanja Men's Health Goran Miletić. "Pokušavamo pomoći muškarcima da
unaprijede svoj život i skrenuti im pozornost na neke stvari o kojima
nisu razmišljali", dodao je Miletić.
Izdavač Men's Healtha Burda Nacional jedna je od najuspješnijih i
najvećih izdavačkih kuća u Europi, a u Hrvatskoj je prisutna od jeseni
2002. kada je krenulo prvo izdanje tjednika za suvremenu i modernu
ženu Lisa. Ostala izdanja Burde Nacional su mjesečnik za mlade
roditelje Moje dijete, mjesečnik za uređenje vrta i okućnice Moj
lijepi vrt, mjesečnik za uređenje doma Moj stan, te mjesečnik za
kulinarstvo Čarolija okusa, kazala je Katarina Kraus direktorica Burda
Nacionala.
(Hina) xdm yaz
(Hina) xdm yaz