ZAGREB, 31. ožujka 2004. (Hina) - Na zagrebačkom središnjem Trgu bana Jelačića danas je počela dvodnevna manifestacija "Slovenski dani turizma" koju s ciljem predstavljanja slovenske turističke ponude hrvatskoj publici četvrtu godinu
za redom organiziraju Slovenska turistička organizacija, Slovenski turistički ured u Zagrebu, te zagrebačka tvrtka Media kontakt.
am/ugostiteljstvo
ZAGREB, 31. ožujka 2004. (Hina) - Na zagrebačkom središnjem Trgu bana
Jelačića danas je počela dvodnevna manifestacija "Slovenski dani
turizma" koju s ciljem predstavljanja slovenske turističke ponude
hrvatskoj publici četvrtu godinu za redom organiziraju Slovenska
turistička organizacija, Slovenski turistički ured u Zagrebu, te
zagrebačka tvrtka Media kontakt.#L#
U sklopu te manifestacije, koja se održava u šatoru od 200 četvornih
metara, svoju ponudu predstavlja 15 slovenskih turističkih tvrtki,
većinom toplica/termi, a predstavljaju se i seoska domaćinstva te
lokalne turističke organizacije više općina i gradova.
Voditeljica Slovenskog turističkog ureda u Zagrebu Alaksandra Pukšar
izrazila je želju da takva manifestacija postane tradicionalna kao i
nadu da će izazvati dobar interes na hrvatskom tržištu, s kojega je
prošle godine u Sloveniju došlo 5 posto više turista nego u 2002.
odnosno oko 85 tisuća posjetitelja koji su ostvarili oko 250 tisuća
noćenja. Time su u ukupnim dolascima stranih turista u Sloveniji
hrvatski građani zadržali svoje dugogodišnje četvrto mjesto.
Uz skijališta, koja dosta posjećuju, hrvatski turisti su i česti gosti
15 slovenskih toplica/termi, koje su, napominje Pukšar,
prošlogodišnjim ukupnim ulaganjima od 30 milijuna eura dodatno
poboljšale svoju ponude, posebno u segmentu wellness centara.
Slovenski je turizam prošle godine zabilježio 4 posto veće prihode u
odnosu na 2002., odnosno 1,2 milijarde eura, čemu je pridonijelo
povećanje broja turista od pet posto, na gotovo 2 milijuna.
(Hina) xtam yds
(Hina) xtam yds