ZAGREB, 15. ožujka 2004. (Hina) - U Zagrebu se godišnje održi 20 do 30 raznih međunarodnih sportskih priredbi, kao i bar desetak međunarodnih utakmica, no ta događanja nisu dovoljno iskorištena u ukupnoj promociji turističke ponude
grada niti se o njima vodi dovoljno računa kao specifičnim motivima dolaska turista/posjetitelja u Zagreb.
ostiteljstvo
ZAGREB, 15. ožujka 2004. (Hina) - U Zagrebu se godišnje održi 20 do 30
raznih međunarodnih sportskih priredbi, kao i bar desetak međunarodnih
utakmica, no ta događanja nisu dovoljno iskorištena u ukupnoj
promociji turističke ponude grada niti se o njima vodi dovoljno računa
kao specifičnim motivima dolaska turista/posjetitelja u Zagreb.#L#
Na te i druge neadekvatno iskorištene sportske manifestacije u
zagrebačkoj turističkoj ponudi i promociji upozorila je danas na
konferenciji za novinare direktorica putničke agencije Globtour i
njene tvrtke-kćeri Event Višnja Čerić. Svaki međunarodni sportski
događaj u Zagreb, uz sportske ekipe, dovodi i brojne druge
posjetitelje, te Čerić drži da bi se to moglo više iskoristiti u
turističkoj promociji grada, odnosno njegovoj boljoj posjećenosti.
Stoga je pozvala sportske udruge i klubove, organizatore pojedinih
događanja, na suradnju sa turističkim sektorom grada, od agencija do
turističke zajednice, kako bi se gostima i posjetiteljima sportskih
priredbi omogućio kvalitetniji i sadržajniji boravak u Zagreb, uz
upoznavanje sa samim gradom, njegovom okolicom, ali i Hrvatskom u
cjelini.
U vezi toga Čerič je skrenula pažnju na Svjetsko prvenstvo u
sinkroniziranom klizanju, koje će se 2. i 3. travnja održati u Zagrebu
i koje će okupiti oko 700 klizačica, te bar još 300 drugih sudionika
iz 20 zemalja svijeta. To je prvenstvo Čerič ocijenila izuzetno važnim
za Zagreb, ali i jednim od rijetkih pozitivnih primjera suradnje
sporta i turizma budući u njegovoj organizaciji zajednički sudjeluju
Hrvatski klizački savez, agencija Event, Turistička zajednica grada
Zagreba i drugi.
(Hina) xtam yds
(Hina) xtam yds