ZAGREB/STOCKHOLM, 10. ožujka 2004. (Hina) - Hrvatske turističke destinacije u Švedskoj su sve popularnije i dobrim dijelom već rasprodane za predstojeću turističku sezonu, nekoliko zrakoplovnih kompanija namjerava ove godine povećati
i broj sezonskih (charter) letova za Hrvatsku, a švedski avioprijevoznik SAS najavio je u travnju uvođenje redovne linije Stockholm-Kopenhagen?Zagreb.
/ugostiteljstvo
ZAGREB/STOCKHOLM, 10. ožujka 2004. (Hina) - Hrvatske turističke
destinacije u Švedskoj su sve popularnije i dobrim dijelom već
rasprodane za predstojeću turističku sezonu, nekoliko zrakoplovnih
kompanija namjerava ove godine povećati i broj sezonskih (charter)
letova za Hrvatsku, a švedski avioprijevoznik SAS najavio je u travnju
uvođenje redovne linije Stockholm-Kopenhagen?Zagreb.#L#
Istaknuto je to u Stockhlomu tijekom jučerašnje posebne prezentacije
hrvatskog turizma koju je u sklopu promotivnih aktivnosti na tom
tržištu organizirala Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i hrvatsko
Veleposlanstvo u Švedskoj.
U sklopu te prezentacije u Hotelu Sheraton održana je i "Hrvatska
večer" kojoj su među 250 uzvanika prisustvovali i gradonačelnik
Stockholma Berry Andersson, predstavnici diplomatskog zbora, ugledni
djelatnici švedskog? Ministarstva vanjskih poslova, brojni direktori
turističkih agencija, potencijalni investitori i novinari. Goste je,
uz direktora Glavnog ureda HTZ-a Niku Bulića, pozdravio i hrvatski
veleposlanik u Kraljevini Švedskoj Branko Caratan, nakon čega je
prikazan film o prirodnim i turističkim ljepotama Hrvatske "Neviđena
Hrvatska" autora Ive Pervana, a uzvanicima je poslužena i hrvatska
enogastronomska ponuda.
"Hrvatskoj večeri" prethodila je i radionica (workshop) na kojoj su
švedski turistički stručnjaci, touroperateri, avioprijevoznici i
novinari rezimirali prošlogodišnje rezultate te najavili pripreme za
ovu sezonu u vezi Hrvatske.
Veliki panoi s motivima Dubrovnika i Pule u stockholmskoj podzemnoj
željeznici, dodatno su upotpunili ovu manifestaciju.
Hrvatski turizam će nakon ovoga događanja još jednom biti
predstavljen na švedskom tržištu i to u Goeteborgu, 24. i 25. ožujka,
na specijaliziranom sajmu "TUR".
Švedska je jedno od tržišta koje se sve više otvara za hrvatski
turizam, i na kojemu se iz godine u godinu bilježe sve bolji
rezultati. Prošle je godine iz te zemlje, po podacima Državnog zavoda
za statistiku, u Hrvatsku došlo 53.211 turista ili 54 posto više nego
u 2002., a sa 270.660 noćenja ostvaren je porast od 63 posto. U prvom
mjesecu ove godine pak iz Švedske je u Hrvatsku došlo 295 turista ili
5 posto više nego u lanjskom siječnju.
(Hina) xtam ydb
(Hina) xtam ydb