KOELN, 28. ožujka 2004. (Hina/dpa) - Roditeljima se savjetuje da se ne uključuju previše u pisanje domaćih zadaća svoje djece, jer to može imati loše posljedice za odnose u obitelji, smatra njemački stručnjak.
KOELN, 28. ožujka 2004. (Hina/dpa) - Roditeljima se savjetuje da se ne
uključuju previše u pisanje domaćih zadaća svoje djece, jer to može
imati loše posljedice za odnose u obitelji, smatra njemački
stručnjak.#L#
Predsjednik Njemačkog društva za humano školovanje Detlef Traebert iz
Koelna misli da "roditelji prečesto prisiljavaju djecu da ispravljaju
ili ponovno pišu zadaće".
Posebice bi konac napornoga radnog dana morao proći u ozračju bez
napetosti, ističe Traebert.
Roditeljima ipak mora biti stalo do školskog uspjeha djece i moraju
se pobrinuti da djeca napišu zadaće. Traebert stoga savjetuje
roditeljima da osiguraju djetetu radni stol i odrede vrijeme za
pisanje zadaće i učenje.
Baš je to, ističe njemački stručnjak, važno za neovisnost naše
djece.
Stvarna roditeljska kontrola mora biti usklađena sa školom i mora se
obavljati u dogovoru s djetetom tako da dijete nauči preuzeti
odgovornost za svoj rad.
"Ono što se događa u djetetovoj glavi dok radi samostalno važnije je
od sadržaja zadaće", zaključuje Traebert.
(Hina) xnab ydgk
(Hina) xnab ydgk