ZAGREB, 18. ožujka 2004. (Hina) - Na Zagreb Auto Showu, koji će i službeno večeras biti otvoren na Zagrebačkom velesajmu, novinarima je predstavljeno mnoštvo noviteta kojima proizvođači i dileri žele osvojiti kupce na hrvatskom
tržištu.
ZAGREB, 18. ožujka 2004. (Hina) - Na Zagreb Auto Showu, koji će i
službeno večeras biti otvoren na Zagrebačkom velesajmu, novinarima je
predstavljeno mnoštvo noviteta kojima proizvođači i dileri žele
osvojiti kupce na hrvatskom tržištu.#L#
Tako je Hyundai auto Zagreb predstavio novi tip modela Getz, s
oznakom CRDi, koji bi trebao upotpuniti ponudu ovog uspješnom modela
na hrvatskom tržištu. Po podacima Hyundaia, dosad je u Hrvatskoj
prodano 1600 automobila tipa Getz, a ukupni udio marke Hyundai na
hrvatskom tržištu je 3,59 posto.
Opel CEE predstavio je novi Chevrolet Lacetii, kompaktnu limuzinu
namijenjenu obiteljskoj upotrebi. Po riječima Berislava Šumanovića,
menadžera Chevroleta za Hrvatsku, prodaja bivših modela Daewooa
porasla je za 40 posto otkad se vozila prodaju pod markom Chevrolet.
Naglasio je da je tvrtka lani u Hrvatskoj prodala oko 1000 vozila, a
plan za 2004. je udvostručenje toga broja.
Opel CEE također je predstavio novu Astru, a očekivanja tvrtke su da
će samo u ovoj godini prodati 2800 vozila ovog modela.
MCR Mazda 2003. smatra godinom eksplozivnog rasta na hrvatskom
tržištu. Po podacima iznesenim na prezentaciji, prodaja u Hrvatskoj
lani je povećana 46 posto u odnosu na godinu ranije, prvenstveno
zahvaljujući modelima Mazda 3 i Mazda 6. Kako je rečeno, Mazda
trenutno drži 3,3 posto hrvatskog tržišta osobnih automobila, a model
Mazda 16,8 posto tržišta u svojoj klasi.
Toyota Croatia predstavila je modele Prius (kombinirani elekro -
benzinski pogon) i Corollu Verso, kao svjetsku vicepremijeru. Kako je
naglasio glavni direktor Toyote Croatia Goran Krizmanić, Toyota u
Hrvatskoj bilježi tri uzastopne godine rasta, tako da je 2003.
dosegnula 4,04 posto udjela na hrvatskom tržištu. U planu tvrtke je,
kako je rekao, otvaranje pet novih prodajnih centara i prelazak praga
od 5 posto tržišnog udjela.
Japan Motors predstavio je novitete marke Mitsubishi, a to su novi
Lancer Evolution VIII i nova verzija Colta, što je ujedno bila
europska vicepremijera i hrvatska premijera ovoga modela.
Citro?n Hrvatska svojim adutima na ovogodišnjem sajmu drži poboljšani
C3, verzije XTR, a Honda, koju u Hrvatskoj zastupa tvrtka Ruting uzda
se u obnovljene modele Civic, Jazz i Accord.
Kia, koj u Hrvatskoj zastupa tvrtka Kmag, ponudila je novi mali
gradski auto Picanto te veće modele Cetato i Opirus, dok Saab nastupa
s luksuznim modelima 93 i 95.
(Hina) xduk ydb
(Hina) xduk ydb