PULA/ZAGREB, 9. veljače 2004. (Hina) - S ciljem promocije Istre kao prepoznatljive i sadržajno raznolike turističke destinacije Turistička zajednica Istarske županije izdala je 22 reklamna letka ("flyera") kojima se promoviraju
specijalizirani programi, od biciklističkih staza, speleologije i ekstremnih sportova do branja tartufa, pecanja u slatkovodnim vodama, ponude ronilačkih centara, mogućnosti jahanja u konjičkim centrima i drugog.
tvo
PULA/ZAGREB, 9. veljače 2004. (Hina) - S ciljem promocije Istre kao
prepoznatljive i sadržajno raznolike turističke destinacije Turistička
zajednica Istarske županije izdala je 22 reklamna letka ("flyera")
kojima se promoviraju specijalizirani programi, od biciklističkih
staza, speleologije i ekstremnih sportova do branja tartufa, pecanja u
slatkovodnim vodama, ponude ronilačkih centara, mogućnosti jahanja u
konjičkim centrima i drugog.#L#
Novoizdani reklamni leci, kako napominju iz Turističke zajednice
Istarske županije, rezultat su prošle godine započetog projekta
DMC-Destination Management Companies (Upravljanje destinacijom), u
sklopu kojega je ta turistička zajednica putem javnog poziva prikupila
programe kojima će se obogatiti istarska turistička ponuda. Odabrano
je 22 programa, a specijalizirane agencije, ustanove i pojedinci i
predstojećeg će proljeća moći ponovo kandidirati svoje programe za taj
projekt, budući će tada biti objavljen slični javni poziv.
Ukupna naklada letaka je 700 tisuća primjeraka, a distribuirat će se
na međunarodnim turističkim sajmovima te na info-punktovima i
turističkim objektima u Istri.
(Hina) xtam yds
(Hina) xtam yds