"Ideja o sjevernoj obilaznici rođena je još 70-ih godina prošlog stoljeća kako bi se Zagreb vratio na sjeverne padine Medvednice, u jednu od najljepših zona za stanovanje", rekao je arhitekt Branko Kincl koji sjevernu tangentu promišlja od 1974., a i danas će raditi na tom projektu.
"Možemo živjeti bez tunela, ali ne i bez sjeverne tangente", rekao je Bandić i naglasio da će ta prometnica smanjiti prometni pritisak u Zagrebu i odrediti sudbinu grada u narednih 50 godina.
Ustvrdio je da će mali i sporadični projekti što su godinama 'krpali' velike prometne probleme ustupiti mjesto sustavnom rješavanju prometnih problema. "Kako bi išli u Europu, a ne možemo do Zaprešića", dodao je Bandić.
Dekanica Građevinskog fakulteta Dubravka Bjegović je izrazila zadovoljstvo što su zagrebački fakulteti: Građevinski, Prometni, Arhitektonski i Ekonomski počeli raditi na projektima značajnim za razvoj Zagreba i napomenula da se predviđa umrežavanje tih projekata.
Za studiju, koja će obuhvatiti i promet okolnih županija, iz gradskog proračuna će biti izdvojeno 2,475 milijuna kuna. Bit će dovršena za šest mjeseci, zahvaljujući dugogodišnjem promišljanju stručnjaka o sjevernoj tangenti, a potom će uslijediti rješavanje imovinsko-pravnih odnosa, rečeno je u Gradskom poglavarstvu.
Budući da se studije o izgradnji tunela, o rješavanju željezničkog čvora u Zagrebu i druge preklapaju, slijedeći tjedan će biti održan zajednički sastanak svih timova za izradu projekata koji će imati veliki utjecaj na urbanističku redefiniciju Zagreba u cjelini, najavio je pročelnik Gradskog ureda za strategijsko planiranje i razvoj grada Slavko Dakić.