Osim upravljačkog prava 'adriatica.net' je tim strateškim partnerstvom dobila i mrežu od 25 poslovnica "Ilirike Turizem" u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Italiji, a preuzet će i brigu za menagement tvrtke. Pritom će nova "Ilirika Turizem", navode, zadržati osoblje koje je i do sada bilo zaposleno u njenih 25 poslovnica.
Novim će se partnerstvom dvije agencije uzajamno podupirati u nastupima na europskim i tržištima svijeta, nastojeći se proširiti na postojećim i novim tržištima.
Ilirika time dobiva priliku plasirati svoje programe putem Internet stranica adriatice, a adriatica svoju ponudu kroz klasični kanal prodaje klijentima koji nisu u doticaju s Internetom i preferiraju osobni kontakt u prodajnom procesu.
To se, navode iz 'adriatice.net', poklapa i s njihovom strategijom, koja osim vrlo visokog udjela on-line prodaje (oko 80 posto) želi povećati prodaju i u svim drugim kanalima prodaje, posebno u klasičnoj agencijskoj prodaji.