Poručili su to danas u Cavtatu hrvatskim turističkim djelatnicima, kojih je na Danima hrvatskog turizma oko 800, predsjednici njemačke i talijanske udruge putničkih agencija i touroperatera DRV-a i ASTOI-e Klaus Laepple i Alberto Corti.
U sklopu stručnog skupa "Hrvatska u svjetskom turističkom okruženju", obojica su naglasila i da Hrvatska već ima dobrih turističkih proizvoda, poput wellness centara, obnovljenih toplica u unutrašnjosti, tura po Hrvatskoj i drugog, za koje se još ne zna dovoljno, a koje bi uz bolju promociju mogle privući njemačke i taljanske turiste u proljetnim i jesenskim mjesecima.
Ono na čemu Hrvatska treba nastaviti inzistirati u svom turizmu je pravilan omjer kvalitete i cijene, što, kako su kazali, za sada zadovoljava i Talijane i Nijemce.
Za te je goste važna i sigurnost koju osjećaju u Hrvatskoj, kao i njena blizina te mogućnost dolaska gotovo svim vrstama prijevoza. To su sve prednosti Hrvatske kao turističke destinacije u odnosu na druge konkurentske zemlje, pa s tih tržišta i dalje može očekivati dobru turističku posjećenost, posebno tzv. srednjeg sloja turista koji su i najznačajniji za turistički prihod.
Regionalni predstavnik Svjetske turističke organizacije-WTO za Europu Luigi Cabrini posebno je istaknuo da su hrvatski turistički rezultati u prošloj i ovoj godini dojmljivi, jer je uspjela zadržati 5 posto ukupnog turističkog prometa u jugoistočnoj Europi te sedmo mjesto u Europi po inozemnim turističkim dolascima i prometu.
Naznačio je i da se svjetski turizam u zadnje dvije godine 'naučio' nositi s terorizmom te brojnim prirodnim katastrofama, koje nisu dovele do pada prometa.
Za ovu je godinu kazao da se u svijetu očekuje dalji porast međunarodnih turističkih dolazaka za 4 do 5 posto, a po predviđanjima WTO-a takav se godišnji porast može očekivati do 2020. godine.
(Hina) xtam yds