Nacrt prijedloga Zakona o elektroničkom dokumentu uređuje osnovne odrednice uporabe elektroničkih dokumenata te opće uvjete koje moraju ispunjavati poslovni sustavi temeljeni na uporabi elektroničkih dokumenata.
Prijedlogom Zakona, kako se navodi, nastoji se jedinstveno urediti uporaba elektroničkih dokumenata od strane privatnopravnih i javnopravnih osoba te učiniti pouzdanom, vjerodostojnom i pravno zaštićenom uporabu elektroničkih dokumenata u svakodnevnom radu poslovnih subjekata, neovisno o trenutno upotrebljenoj informacijskoj tehnologiji.
Podsjećaju da je lani osnovana stručna skupinu koja je izradila nacrt prijedloga Zakona o elektroničkom dokumentu.
Donošenjem Zakona o elektroničkom dokumentu, uz djelovanje već donesenog Zakona o elektroničkom potpisu kao i Zakona o elektroničkoj trgovini, omogućit će se javna, nesmetana i pravno utemeljena uporaba i razmjena elektroničkih dokumenata uz stvaranje povjerenja najšire javnosti u djelovanje institucije elektroničkog dokumenta. Time će se, ocjenjuje se, stvoriti prostor za intenzivnije djelovanje sustava elektroničkog poslovanja te razvoja elektroničke uprave.
Sve sugestije, prijedlozi i primjedbe mogu se uputiti Središnjem državnom uredu za e-Hrvatsku.