Svrha okruglog stola je raspraviti strateške ciljeve unaprjeđenja obrazovanja primjenom informacijske i komunikacijske tehnologije, rekao je ravnatelj SRCE-a Zoran Bekić.
Bez primjene tih tehnologija nije moguće završiti sustav promjena u visokom školstvu, niti je moguće zamisliti svakodnevan život, ocijenio je.
Rektorica Sveučilišta u Zagrebu dr. Helena Jasna Mencer rekla je da će e-learning pridonijeti kvaliteti te da će Sveučilište e-learning poduprijeti preko projekta Tempusa.
Prodekan za nastavu Fakulteta elektrotehnike i računarstva (FER) dr. Vedran Mornar naglasio je da će u reformi, koja će broj nastavnih sati smanjiti na 20 u tjednu i uz uvjete kontinuirana učenja, uloga e-learninga biti velika te da tehnički standard studenata omogućuje uvođenje takve nastave.
Dekan Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta dr. Đuro Njavro kazao je da je e-learning sastavni dio nastave u njegovoj ustanovi te da im služi kao sredstvo za podizanje konkurentnosti škole. Nastava više od 40 predmeta izvodi se potporom e-learninga, a rad s e-learningom ugovorna je obveza nastavnika, kazao je Njavro.
Predsjednica Povjerenstva za e-learning Medicinskog fakulteta Sunčana Kukolja-Taradi kazala je da je e-laerning na tom fakultetu dugo bila briga samo entuzijasta. Kad smo dobili potporu i uspjeli nabaviti tisuću računala, vidjeli smo da je potreban plan e-learninga, čemu ćemo sada pristupiti, kazala je.
Predavač na FER-u dr. Mario Žagar pokazao je film o nastavi koju istodobno preko e-learninga izvodi s jednim sveučilištem u Švedskoj i zaključio da su zapadna sveučilišta u velikoj prednosti jer imaju zakonsku i novčanu potporu.
"Imamo kadrove, imamo tehniku i vani nas žele za partnere. Naša nastava državu stoji nula kuna, a švedski partner dobije samo za poticaj inventivnosti 10 tisuća eura. Švedski studenti dobiju na našu nastavu 7,5 ECT bodova, naši studenti 4 ECT boda", usporedio je dr. Žagar.