Pivovara je, kaže, u prvom kvartalu ove godine povećala svoj tržišni udio na 13 posto, što predstavlja porast u odnosu na kraj 2003. godine kada je tržišni udio iznosio 10 posto.
Volumen prodaje u izvozu u spomenutom je razdoblju povećan za 19 posto, a prodaja u EU veća je za 5.000 hektolitara.
Pedersen je kazao kako je zadovoljan tim rezultatima, obzirom na "tešku situaciju na tržištu piva". Naime, tržište piva u Hrvatskoj u prvom kvartalu bilježi pad od 9 posto u odnosu na prošlu godinu.
Na konferenciji za novinare predstavljeno je i izvješće Carlsberg Croatie o zaštiti okoliša.
Prošle je godine pivovara, kako je rečeno, u potpunosti reciklirala staklo, papir, plastiku i PET, dok je biološki otpad također obrađen i u pokusnom periodu iskorišten za biološko gnojivo u poljoprivredi.
Prošle je godine pivovara Carlsberg Croatia ostvarila 16 postotno povećanje proizvodnje piva u odnosu na 2003. godinu, a smanjena je i potrošnja energije za 6,7 posto po hektolitru u odnosu na 2003. godinu.
Carlsberg Croatia ostvaruje ukupni godišnji prihod od 350 milijuna kuna, zapošljava 300 djelatnika i po udjelu je treća pivovara na hrvatskom tržištu.
(Hina) xtp ydb