Iz ponude za kupnju brodogradilišta, po Tuškanovim je riječima isključen pogon u Vranjicu.
Optima bi ponuđeni iznos isplatila u roku od 15 dana od potpisivanja ugovora o kupnji, kazao je Tuškan. Ponuditelj bi se obvezao zadržati osnovnu djelatnost brodogradilišta, remont i preinake brodova, te sve zaposlene radnike, a u roku od 6 mjeseci zaposlili bi još 150 radnika brodograđevnih struka.
Ponuditelj od prodavatelja očekuje da tvrtki Optima ustupi dosadašnju koncesiju na lokaciju brodogradilišta te da joj preda imovinu brodogradilišta oslobođenu od svih tereta, naveo je Tuškan.
Ponuda tvrtke Optima za kupnju brodogradilišta Viktora Lenca vrijedi do 30. lipnja ove godine. Tuškan ističe da su s ponudom upoznati svi vjerovnici od kojih su najveći Ministarstvo financija i Hrvatska banka za obnovu i razvoj.
Na riječkom Trgovačkom sudu provodi se stečajni postupak brodogradilišta, kao i postupak ovrhe nad dijelom imovine brodogradilišta koju su pokrenuli vjerovnici Međunarodna financijska organizacija (IFC) i Njemačka razvojna banka (DEG).
Nakon kupnje brodogradilišta tvrtka Optima ne bi zadržala u funkciji dok 11 koji je nabavljen radi planova o razvoju novogradnje u V. Lencu, nego bi ulagala u nove dokove namjenjene za remont i preinake brodova te servisiranje velikih jahta, kazao je Tuškan.
Kaže da je kao predstavnik Optime razgovarao s predstavnicima IFC-a i DEG-a te da je punomoć dostavio mjerodavnom ministarstvu od kojega očekuje očitovanje o ponudi.
Tvrtka Optima u vlasništvu je banke Sjevernomorski put koja uglavnom posluje s velikim ruskim brodarima i koja bi mogla financijski pratiti radove, kazao je Tuškan dodavši da bi tvrtka Optima osiguravala brodogradilištu poslove na ruskim brodovima.