ZAGREB, 11. prosinca (Hina) - Lošinjska "Jadranka" d.d., pripremajući se za sljedeću sezonu, namjerava uložiti 1,5 milijuna njemačkih maraka u uređenje hotela "Bellevue" i manje zahvate na ostalim objektima, doznaje se od direktorice
ugostiteljstva te lošinjske tvrtke Tatjane Brašković.
ZAGREB, 11. prosinca (Hina) - Lošinjska "Jadranka" d.d., pripremajući
se za sljedeću sezonu, namjerava uložiti 1,5 milijuna njemačkih maraka
u uređenje hotela "Bellevue" i manje zahvate na ostalim objektima,
doznaje se od direktorice ugostiteljstva te lošinjske tvrtke Tatjane
Brašković. #L#
Za sljedeću sezonu planira se i uvođenje potpuno nove
računalske opreme u "Jadrankine" objekte, čime će se postići
svakodnevni nadzor prometa i poboljšati usluge. Sve će sobe biti
izravno povezane s recepcijom i svakodnevno će se moći pratiti
rezultate poslovanja, a tijekom sljedećih godina "Jadranka" planira
povezati sve objekte na istu računalsku mrežu.
Dosta se pažnje, također, posvećuje školovanju kadrova,
posebice uoči sezone, kako bi se održala razina kvalitete usluga,
ističe Tatjana Brašković.
U 1994. godini u "Jadranki" je ostvareno čak 70 posto
rezultata iz posljednje predratne godine. U ovoj je godini, usprkos
očekivanjima i dobrom početku sezone, realizirano svega 509.500
turističkih noćenja, 30 posto manje nego 1994. godine, a što je 44
posto rezultata iz 1990. godine. U ovoj se godini stoga očekuju
gubici. No, oni neće pratiti fizičke pokazatelje prometa, ponajprije
stoga što su racionalizirani troškovi poslovanje, usluge su djelomice
bile skuplje, a povećana je i izvanpansionska potrošnja, kaže Tatjana
Brašković.
U 1996. godini planira se ostvariti broj noćenja iz 1994.
godine, s povećanjem prihoda od sedam posto.
U sljedećoj će sezoni ukupni turistički promet uvelike ovisiti
i o dolasku Talijana. Njih je ove godine bilo manje, ne samo zbog
sigurnosnih prilika, nego i zbog lošeg odnosa između lire i marke. No,
ako se u tom pogledu situacija popravi, ili ako spuštanjem cijena
vratimo dio talijanskog tržišta, koje je u "Jadrankinim" objektima
imalo 30 posto udjela, "Jadranka" bi mogla ostvariti planirane
rezultate, rekla je Tatjana Brašković.
U promidžbi za sljedeće ljeto, ta lošinjska tvrtka planira
nastupiti na 37 međunarodnih sajmova u suradnji s Hrvatskom
turističkom zajednicom i Turističkom zajednicom Primorsko-goranske
županije.
Zajedno pak s općinskom Turističkom zajednicom predstavila je
svoju ponudu od 20. do 25. studenoga na Tjednu Lošinja u Ljubljani, a
od 5. do 9. prosinca predstavila je gastronomske proizvode u restoranu
Ban, između Čakovca i Varaždina.
Na proljeće planira zajedno s lošinjskom Turističkom
zajednicom nastupiti u slovenskom mjestu Rateču, nekoliko kilometara
od talijanske i austrijske granice, pa tom prigodom očekuje posjet
turističkih predstavnika svih triju zemalja. Slovenci su, inače, u
protekloj godini ostvarili u "Jadranki" čak 15 posto više noćenja nego
u godini ranije, pa se sada tim gostima, uz Talijane, Austrijance i
Nijemce, pridaje najveća pozornost.
(Hina) mkh mć
111649 MET dec 95
(Hina) mkh mć