ZAGREB, 27. studenoga (Hina) - Trgovačko dioničko društvo "Konzum" d.d. (bivši Unikonzum) uz novi je image i znak na današnjoj konferenciji za novinare u Zagrebu predstavilo i svoje razvojne planove te investicije. O tome su govorili
predsjednik Nadzornog odbora "Konzuma" Ivica Todorić te član Uprave Stewart Jones.
ZAGREB, 27. studenoga (Hina) - Trgovačko dioničko društvo "Konzum"
d.d. (bivši Unikonzum) uz novi je image i znak na današnjoj
konferenciji za novinare u Zagrebu predstavilo i svoje razvojne planove
te investicije. O tome su govorili predsjednik Nadzornog odbora
"Konzuma" Ivica Todorić te član Uprave Stewart Jones. #L#
Ističući da je Agrokor u ljeto 1994. kupio većinski paket dionica
tadašnjeg "Unikonzuma", Ivica Todorić je kazao da je u proteklom
razdoblju napravljena strategija razvoja, izmjenjen način rada i
koncepcija poslovanja, ime i znak te novi način pristupa potrošačima,
a ukupno je uloženo više od 40 milijuna njemačkih maraka. Danas je
"Konzum" lanac od 340 prodavaonica, uvedena je kompjuterizacija
vrijedna više od osam milijuna maraka, otvaraju se novi veliki
"SuperKonzumi", od kojih prvi u Zagrebu na 4.000 četvornih metara
(vrijedan 15 milijuna maraka), a potom uskoro i su Splitu, Rijeci i
Osijeku, a istodobno se preuređuju sadašnje prodavonice.
Konzum je ostvario u prvih devet mjeseci ove godine promet od 552
milijuna kuna, koliki je bio promet u cijeloj 1994., istaknuto je tom
prigodom uz naznaku da "Konzum" želi postati vodeći trgovac na malo u
Hrvatskoj.
(Hina) db dd
271446 MET nov 95
(Hina) db dd